Er dine søgeagenter skarpe nok? Går du glip af relevante projekter? Eller har du andre spørgsmål?
Vi tilbyder alle kunder fri adgang til personlig support, så vi sikrer, at I får det fulde udbytte af vores platform.
Bestil nemt og hurtigt et gratis servicetjek, hvor en af vores Customer Success-specialister sammen med dig vil gennemgå din opsætning og finjustere dine søgeagenter og favoritlister samt svare på alt det, du måtte undre dig over.
Bestil et opkald i kalenderen til højre
Du kan også finde svar på mange af de vigtigste spørgsmål omkring funktioner og brug af databasen i vores selvhjælps FAQ herunder.
I menuen vælger du fanen Projekter og Udbud. Her har du mulighed for at søge i to databaser: projekter og udbud.
I projekt-databasen søger du projektorienteret. Her har du mulighed for at finde relevante bygge- og anlægsprojekter ud fra specifikke kriterier eller bare alle dem, vi har i databasen.
I udbud søger du udelukkende i de udbud, som matcher din søgning. Her indgår også udbud, som ikke er koblet på konkrete projekter. Herunder vedligeholdelsesarbejde på veje, vintertjeneste, driftsydelser mm.
Du vælger hvilken database, du ønsker at søge i oven over søgeresultater på knappen projekter | udbud.
Hvis du søger efter et specifikt projekt eller udbud ved navn, skal du gøre brug af søgefeltet.
Du kan filtrere din søgning under Filtrér søgning ved at afkrydse søgekriterierne. Dette er med til at indsnævre din søgning. Søgeresultaterne vil nu vise sig til højre for søgebaren i forhåndsvisning.
Du kan nulstille din søgning, ved at klikke på nulstil filtre øverst til højre i søgebaren.
Du har mulighed for at sortere i søgeresultaterne ud fra forskellige kriterier.
Til højre for databaseknapperne projekter og udbud, finder du knappen for sortering.
Her kan du prioritere visningen af projekterne efter fire kategorier:
Ved siden af kategorisortering finder du to pile. Du kan skifte rækkefølgen på din sortering ved at klikke “pil op” eller “pil ned”.
Sorterer du fx efter ‘publiceret’ så vil du som standard få vist de nyeste publicerede projekter eller udbud først. Vælger du så at klikke på pilen ned, så får du i stedet vist dem i omvendt rækkefølge, så de ældste projekter eller udbud kommer først.
En Søgeagent er en funktion, hvor du kan gemme dine projektsøgninger og få løbende opdateringer når projekter, der matcher dine kriterier, bliver tilføjet på Projektagenten.
Hvis du ønsker at gemme din projektsøgning, skal du oprette en filtreret søgning under Projekter og Udbud.
Denne filtrerede søgning kan du herefter oprette som en søgeagent ved at klikke på Gem søgeagent oven over søgeresultater.
Udfyld en titel, der matcher din søgning, og vælg om du ønsker at modtage notifikationer med opdateringer dagligt, ugentligt eller så snart, der kommer nyt.
Når du opretter en søgeagent, er det i udgangspunktet kun dig, der vil modtage opdateringer fra søgeagenten i din indbakke og kun dig, der har adgang til søgeagenten i dit personlige dashboard.
Dog har du mulighed for efter oprettelsen at dele dine søgeagenter med dine kolleger. Du deler din søgeagent ved at gå til dashboard og klikke på tandhjulet ud for den søgeagent, du vil dele.
Herefter har du to muligheder for deling:
1. Del søgeagenten med udvalgte kolleger
Hvis I er flere, der samarbejder om projektovervågningen, kan du dele søgeagenten med udvalgte kollegaer. Dette gør du ved at tilføje deres email i tekstfeltet under ’Søgeagent tilgængelig for’.
2. Del søgeagenten med hele din virksomhed
Hvis I blot har brug for én søgeagent, som alle i virksomheden skal kunne tilgå, kan du dele søgeagenten med hele din virksomhed. Dette gør du ved at klikke på knappen ’Vælg alle i virksomheden’. I dette tilfælde vil alle brugere i jeres virksomhed kunne modtage notifikationer og opdateringer fra søgeagenten.
Du kan altid få overblik og redigere i dine søgeagenter på dit dashboard.
Du kan opsætte notifikationer, når du opretter en ny søgeagent. Her skal du vælge at modtage notifikationer med opdateringer dagligt, ugentligt eller så snart, der kommer nyt.
Vær opmærksom på, at du vil modtage email notifikationer for hver af dine søgeagenter, og at de altså ikke bliver samlet i én mail.
På dit dashboard kan du altid redigere i notifikationsopsætningen ved at klikke på tandhjulene ud for søgeagentens navn.
På dit dashboard får du det fulde overblik over dine søgeagenter, favoritlister, virksomhedsagenter og virksomhedslister.
Her kan du løbende finde opdateringer om dine gemte projekter samt få overblik over artikler omkring de projekter, du følger.
Du kan modtage notifikationer, når der er opdateringer på de projekter og virksomheder, som du følger. Dermed er du altid på forkant med nyt omkring projekterne, og om de virksomheder, du følger, bliver tilknyttet nye projekter eller samarbejder.
Du kan selv vælge, hvor ofte du vil modtage notifikationer ved at gå ind på dit dashboard. Her skal du, ved at trykke på tandhjulet ud fra den pågældende liste, definere dine præferencer for, hvordan og hvor ofte du ønsker at modtage opdateringer.
Du kan skrive notater til de enkelte projekter ved at klikke Opret nyt notat i venstre side. Derved kan du skrive dine egne bemærkninger til projektet.
Når du har oprettet og skrevet et notat, vil notatet automatisk blive delt med alle brugere fra din virksomhed.
Hvis du finder et projekt, som er irrelevant for dig, har du mulighed for at skjule projektet.
Det gør du ved at klikke på stopikonet, som findes i bunden på projektet i søgeresultater.
Projektagenten understøtter ikke et direkte Excel-udtræk, men vi forhandler et åbent API, som kan sættes op til at trække præcis den data, du ønsker dig.
Du kan bestille en demo for at få mere information om, hvordan dette fungerer.